Nuffnang : My Dream To Buy House

06 Oktober 2011

INBOX MESSAGE : part 5




“KORANG CUBA TEKA!! SIAPA YANG AKU NAMPAK KAT KBMALL SEMALAM TENGAH BERKEPIT NGN PAKWE DIA..??!!” Pijot tiba-tiba memperliku setelah aku masuk ke dalam kelas, tapi ku diamkan sahaja pada mulanya kerana tidak mahu ada pertengkaran. 


Tambah-tambah lagi aku benci dikaitkan dengan  Si Pijot oleh teman-teman sekelasku terutama Yaya, Vivi dan Nilla iaitu “THE THREE DIVA “ in my class yang menyebarkan fitnah mengatakan aku ada hati pada Si Pijot. "Mintak dijauhkan~~!!"

“What the hell!!”aku berkata di dalam hati.

“IT’S NON OF YOUR BUSSINESS OKAY!! Just shut up Pijot!” aku melepaskan kemarahan ku padanya dan duduk di meja ku yang telah diubah kedudukannya oleh mereka pada minggu lalu.

“HANY..BETUL KE Amar a.k.a Si Pijot kata ko kluar ngn gewe smalam?? Tapi dari ciri-ciri lelaki yang dia cerita tu aku pasti dia tu Akmal,sebab Akmal ada lesung pipit dan suka tersenyum dan bertahi lalat di bawah bibir. DIA AKMAL KAN??!! Betul ke dia dah KURUS hany!!!” bisik si Nina padaku,dia seolah-olah terkejut seandainya lelaki itu Akmal lelaki yang pernah direjectnya pada ketika dulu.

“Hmm..ye Akmal..nape??ko ada masalah ke ngn dia??” soalku.

“APA KHABAR DIA HANY? Dia  kat mana sekarang??”

“Dia sekolah kat Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Tun Abdul Razak"

 

“Oh..” kata Nina dan meninggalkan aku cepat-cepat apabila Cikgu Rosely masuk ke kelas.



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



I9.02.2011

Dear Diary..

I REALL MISS Kak ulya, Abang Ali and Kak Niessa..skarang mmg susah nk berhubung ngn diaorang semua. Hmm..Smalm aku keluar ngn Akmal. DIA??? Makin kurus larh!! =) Akmal dah banyak berubah…Aku??NTAH LA..MAKIN TEMBAM ADA LA.. Akmal ada nak bagitahu aku pasal Daniel..tapi..aku rasa lebih baik aku lupakan dia dan berhenti berharap. Lagipun..I’M SURE..dye dh dimilikki seseorang.. Aku doakan mereka BAHAGIA.

Dear Diary..

Si Pijot tuh ape kes???!! Nyampah betul aku ngn dia. Si Nina tuh?? X habis-habis tanya aku pasal Akmal..apa motif dia?

Dear Diary..

BULAN  NOVEMBER NIH AKU AKA BERJUANG UTK MASA DEPAN AKU. HARAP2 AKU BERJAYA DGN CEMERLANG. AKU NOP BEAT BEN!!I ADORE HIM BECAUSE OF HIS RESULT….XD. MMG SUPERB LARH!! I WISH I COULD BE AS SMART AS HIM. AMIN.

Tiada ulasan:

 
All Copyright Reserve by Me . Design by Mojat Cerewet