Nuffnang : My Dream To Buy House

08 Mac 2012

アイナ Dear Diary :


Sunyi. Itulah yg aku rasakan. Rasa kehilangan tanpa Umie disisi. Sebelum berangkat ke tempat kerja tadi..aku mengambil kesempatan mengucapkan kata maaf pada  Umie. Usai kata maaf dipinta. Aku melangkah keluar..beberapa langkah..aku berpaling dan kembali ke sisi umie. Aku mencium pipinya. Sejuk rasanya ketika kucupan singgah di pipinya. Hati ku berat untuk terus melangkah ke tempat kerja. Namun ku gagahi jua langkahan itu. Beberapa pesanan dititipkan untuk aku. 


Malam. Sunyi. Dan terus sunyi.. Aku hanya mampu berharap Umie selamat menunaikan Umrah dan Ziarah. Aku harap Umie selesa di sana. Aku harap dan doakan.. Moga segala urusan di sana dipermudahkan. Tadi pun..kak long dan Abah yang menghantar Umie ke Lapanngan Terbang. Kata Kak long...dalam pukul 4.30 Umie berlepas ke sana. Moga-moga Umie sihat sejahtera di sana. Moga-moga Umie segera kembali pada kami sekeluarga. Moga-moga doanya disana..Di makbulkan oleh Allah SWT.


Belum pun cukup 24 jam berpisah seketika..Rasa rindu ini mulai hadir,
Mum..I MISS YOU=(

Tiada ulasan:

 
All Copyright Reserve by Me . Design by Mojat Cerewet