Nuffnang : My Dream To Buy House

30 September 2012

アイナ Dear Diary :Kenapa Aku Nak Sedih?!!!

menangis? YA.
Sbb? Aku rasa dia dah makin J.A.U.H dari aku.

sampaikan aku call :
dgr suara dia, aku terus senyap. apa la aku ni..nk tahu khabar dia,
tapi aku pulak yg diam tanpa bicara.

ye la, nak buat mcm mana kan, masing2 sibuk,
aku sibuk, dia? lagilah sibuk!
hurmmmmmmm...
dulu ada je masa utk aku,
skrg rasanya dah jrg sgt.

aku sedar kitaorg JUST kawan,
tapi sedih gak laa kalau dia dh jrg reply msg.
aku nak dia yg dulu. kwn yg selalu ingat aku, kwn yg selalu msg aku, kongsi cerita dia pada aku,

TAPI  SEKARANG DIA TENGGELAM DGN KESIBUKKANNYA...  =(
dan aku timbul tenggelam dengan perasaan aku sendiri.

ada masa aku bersabar. ada masa aku hilang sabar.


 
All Copyright Reserve by Me . Design by Mojat Cerewet