Nuffnang : My Dream To Buy House

07 Julai 2013

アイナ Dear Diary: Derma Darah

6/7/13 : Aina join derma darah kat KBMC. Tengok kat buku sijil derma darah Hospital KB yg buat.
this is my second time derma darah. Not bad. Really refreshing feeling. Tak sakit pun. Lain kali pun.. tak kan teragak-agak derma darah lagi. I'ill join it. Suka. Dulu pernah jugak rasa takut..ye la dengar je JARUM..hahaha..siapa tak takut.. Tapi semuanya berubah lepas aina buat pembedahan minor utk buang ghisaa kat tangan (ganglion) . Tengok depan mata macam mana doktor tu bius tangan aina dengan jarum. Alhamdulillah. Tak sakit. Biasa la kena jarum sikit. macam gigit semut orang kata. Haa lepas tu tak takut dah kat JaruM. Tahun lepas sehari sebelum puasa. Skola bawak ke HUSM budak2 f6. Utk derma darah. 1st time takut jugak tapi I'm READY!! :)
YUP..tak sakit pun.. alhamdulillah..walaupun aina jenis chubby.. urat susah nk jumpa pun, semua berjalan lancar. Lepas derm tahun lps rasa nak derma lagi. Lagipun it's just WIN-WIN Situation. Everyone get benefits from it. Derma darah banyak kebaikan. Tak payah aina bagitahu, GOOGLE je kat internet, berlambak faktanyaa..kan.. hehehe

Semalam pun sama. My second time. Kebetulan ada program derma darah kat KBMC. So apalagi. Ikut je la. My mum brought me there. KBMC dekat je ngn rumah :)
hehehe.. Tak payah takut ngn JARUM. I't just simple procedure  I think.
Agaknya bila la boleh derma lagi.. hehehe :)

OH YA! Aina darah O. :)
OK, Dh mengantuk . GOODNIGHT. ESOK SEKOLAH~!



Tiada ulasan:

 
All Copyright Reserve by Me . Design by Mojat Cerewet