Nuffnang : My Dream To Buy House

11 Ogos 2013

アイナ Dear Diary :qwertyuiop

Raya ni bua aku berfikir,
setiap tahun aku makin tua,
duit raya memang makin susah la nak dapat,
tapi itu bukan sesuatu yang aku gusarkan,
apa yang aku fikirkan,
aku patut balas jasa umie aku,
aku yang patut kerja,
aku yang patut usaha cari duit,
umie ngn abah dah patut senang sekarang,
lagipun semua anak-anak dah pakat besar,
dah boleh fikir,
dah boleh kerja cari duit,
apa yg patut aku buat?
Aku memang nak kerja,
nak cari duit,
nak berdikari,
tapi pelajaran tu penting juga,
yang mana aku nak kejar?
kesian kat umie,
kesian kat abah,
kena kerja lagi sebab nak sara aku,
hmmm..
STPM..
bila la nak habis,
aku nak kerja,
nak balas jasa umie abah,
tak nak mereka susah lagi sebab aku.
STPM..sekarang aku sem 3..
exam sem 3 bulan 11,
nak kena repeat paper sem 2 dua subjek (bm+ geo)
sem 1 repeat  paper sejarah,
aku harap lps keluar result stpm, aku harap dapat kerja kerajaan,
harap dapat la spa8,
tak salah berharap,
yang penting usaha, tawakal, doa.
aku nak sangat berjaya dunia akhirat,
I <3 :="" mum="" my="" p="">

1 ulasan:

Yumida Huda berkata...

moga dipermudahkan segala urusan
usaha tangga kejyaaan
salam lebaran

jemput baca & komen entry yumida:

http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

 
All Copyright Reserve by Me . Design by Mojat Cerewet