Nuffnang : My Dream To Buy House

23 November 2013

^^ Perasaan Aku

 

Rasa berdebar lah pula bila exam makin dekat. 25 Nov 2013 ni, aina akan menduduki peperiksaan STPM bagi subjek Sejarah Ulangan Penggal SATU! ^^

Apa la nasib aina dalam dewan nanti, Mrs/Mrs Sunshine semua doakan aina okay.

Takut jugak ni, sampai termimpi-mimpi. Perasaan apakah ini??Hahaha.. berdebar tahap gaban orang kata, hisshh..tahap gaban tu apa pulak? Hmm.. entah lah.. hahahaha

STPM MODULAR ni, tak boleh maen spot, TAK BOLEH maen ramal, SECARA RINGKASNYA KENA KHATAM SATU BUKU~! 

kenapa?
 Kitaorang guna sistem baru. ^^ Macam tikus makmal giteww lorrrhh...
hahaha.. nasibla yang lahir tahun 94'.

Aku  cuba setiap hari YAKIN kan diri ni,
Aku boleh!!!

Aku pun nak masuk Universiti.
Aku MAHU dapatkan ijazah sarjana Muda,
Dapatkan kerjaya yang bagus.
Support Umie Abah g Makkah mengerjakan Haji.

Setiap ibu adalah ibu yang terbaik untuk anak mereka.

Samalah macam aina, my mum..
She the BEST MUM for me!
I LOVE YOU MUM.
She always want/GIVE the best for me,
grant everything I want,
sedaya upaya dia cuba penuhi permintaan aina.
She want the best for all  her daughter and son,grandson,grandaughther.. :)


And my Dad?
I dont know how to describe this feeling,
Acctually i dont understand him,
Perhaps my mum understand him.
But, still.. dia tunjuk "cakna"/perhatian dia pada aku..
Mungkin aku yang tak pandai menilai..
I LOVE YOU TOO DAD~!
Aina sayang kat abah jugak :)

OK, FOR EVERY MOVE I MAKE, I'LL REMEMBER BOTH OF MY PARENT.
MEREKA ADALAH PEMBAKAR SEMANGAT AINA.
^^

Wahai hati, bertenanglah. Innsha-Allah, aina boleh buat exam ni.
Aaminn Ya Rabb :)

1 ulasan:

Anis Farhana berkata...

good luck awak :)

 
All Copyright Reserve by Me . Design by Mojat Cerewet